تا دریا ...

یک تسلّا هست و بس : رود بی آرام را تا کام دریای عدم یک دو گامی بیش نیست.

تا دریا ...

یک تسلّا هست و بس : رود بی آرام را تا کام دریای عدم یک دو گامی بیش نیست.

ازین جا رَه به جایی نیست.


 

 لذّت بردن را یاد بگیریم*.


گیرم که همه برسیم ...



* بخوانید : یادم بدهید.


نظرات 5 + ارسال نظر
سـحر 1391/10/08 ساعت 20:58 http://pensive-s.blogfa.com

یاد گرفتی به منم یاد بده.

آر 1391/10/09 ساعت 11:18

خیلی چیزا هست که باس یاد بگیریم.

آر 8->

آر 1391/10/10 ساعت 01:46

اضافه کنه که اول خوند:گیریم که همه بترسیم...
با بترسیم بودنش بیشتر ارتباط برقرار کردم؛برسیم؟

برسیم دیگه.
برسیم بدون اینکه درست و حسابی رسیده باشیم.

فائره.م 1391/10/10 ساعت 13:27

موافق ..
:)

آدمای جالبین اونایی که تو هر شرایطی سعی میکنن راضی باشن!

نه فرق داره.
مثن من بلدم راضی باشم ولی اون یکی رو نه. :]

من لذت گرفتن رو وقتی یاد گرفتم که به بلد بودنش تظاهر کردم ، حتی فکر کنم چند نفر هم از من یاد گرفتند.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد